pondělí | 7:00 – 12:30 | 13:00 – 15:00 |
středa | 7:00 – 12:30 | 13:00 – 15:00 |
pondělí | 7:00 - 12:30 | 13:00 - 15:30 |
úterý | 7:00 - 12:30 | 13:00 - 15:30 |
středa | 7:00 - 12:30 | 13:00 - 15:30 |
čtvrtek | 7:00 - 12:30 | 13:00 - 15:30 |
pátek | 7:00 - 12:30 | 13:00 - 15:30 |
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
Sazebník úhrad za poskytování informací nebyl vydán.
Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
1/2021
Prosím o sdělení níže uvedených údajů za r. 2020
Dále prosím o sdělení údajů týkajících se počtu zaměstnanců a pracovníků na veřejně prospěšné práce v současné době.
Odpověď
Počet zaměstnanců obce v roce 2020 byl 3.
Pracovní zařazení: účetní, prodavačka+ pošta Partner, obsluha pohostinství. Pracovní úvazek 40h/týden.Celkové výdaje na mzdy 726 949,- Kč.
Počet pracovníků na veřejně prospěšné práce 3, pracovní zařazení – uklízeč veřejných prostranství, výše úvazku 40h/týden, celkové výdaje na mzdy 489184,- Kč.
Celkové výdaje na odměny zastupitelstva 448 644,- Kč, starosta i místostarosta jsou neuvolněný člen zastupitelstva.
Úklidové práce obce jsou vykonávány uklizeči veřejných prostranství.
Počet uzavřených smluv o provedení práce je 0.